2013. november 30., szombat

Tea - Naturland Fitt-Forma teakeverék


Nagyon szeretem a teákat. Ma, ahogy nézegettem őket bevásárláskor, megláttam ezt a teát. Akciós volt (ingyenreklám - Tesco-ban most 25% kedvezmény van a Naturland teákra), jónak is tűnt, így persze hogy a kosárban landolt.

Az ajánlása szerint ideális diéták és tisztítókúrák mellé. 40 g tea (20 filter) található egy dobozban.
Adagolását tekintve naponta 3at lehet fogyasztani (1 csészébe 1 filter tea), és étkezés után.

Az én figyelmemet főleg az összetevői keltették fel. Ami van benne: csalánlevél, fekete bodza virág, kamillavirágzat, köménytermés, édesköménytermés és fahéj.

Hogy mi mire jó?

- Csalánlevél
Vizelethajtó, általános immunerősítő, vértisztító, jótékony hatással van a magas vérnyomásra, gyomorhurutra, bőrbetegségekre és a hajhullásra is.

- Fekete bodza virág
Enyhe hashajtó, fájdalomcsillapító, immunerősítő és izzasztó hatású. Ezen kívül található benne A-, B-, és C-vitamin, folsavat, pantoténsavat, ásványi anyagokat, vasat, káliumot, kalciumot, magnéziumot és foszfort.

- Kamillavirág
A kamilla "általános csodaszer". Megfázás, felfázástól kezdve gyomor-, és bélpanaszok enyhítésére jó, fertőtlenítő, enyhíti a gyomor- és bélpanaszokat, szélhajtó és emésztésserkentő hatású is (no meg még ezer más bajra is jó).

- Köménytermés
Elősegíti a gyomornedv-elválasztást, s ennélfogva enyhítheti a nehéz emésztés okozta fájdalmakat. A szélhajtó teakeverékek fontos alkotórésze. Jótékony hatással van a levegőnyelésre, a felfúvódásra és a bélgörcsökre. Bélfertőtlenítő, baktérium- és gombaölő hatása van.

- Édesköménytermés
Étvágyjavító, szélhajtó, görcsoldó, és egyik legjobb erjedés- és puffadásgátló gyógynövényünk. Gyakran adják együtt hashajtó drogokkal, hogy kivédje vagy enyhítse a hashajtó által okozott görcsöket.

- Fahéj
Az emésztőszervekre gyakorolt hatásai mellett a szív- és érrendszerre, valamint a vércukorszintre is jótékonyan hat.


Nagyon fontos az ilyen termékeknél azt is kihangsúlyozni, hogy hiába "csodaszerek", ha emellett napi 2-3 zacskó chipset benyomunk, nem fog segíteni a fogyásban. Én is amolyan "kiegészítőteaként" szeretném inni, ugyanis én zöld tea párti vagyok :) , de úgy döntöttem, hogy ebéd után egy csészével ebből fogok inni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése