2014. január 8., szerda

Fogyni kéne ... Vagyis egy projekt :)

Borzalmasan elhanyagoltam magam az elmúlt két-három hétben, Karácsony óta. Ennek fő oka az, hogy tanulok. Gyűlölöm már hogy szinte mindent erre fogok ... De 14-én vééégre letehetem a stafétabotot, és akkor újult erővel vágok bele a dolgokba!

Hogy dokumentálni is tudjam, úgy döntöttem, hogy "Projektet" csinálok belőle. Ezen belül szépen leírom, hogy mit ettem, mit tornáztam, illetve egy tisztító-kúrát is végig akarok csinálni. Érdekes tény, hogy állítólag ha megosztjuk hogy miből mennyit eszünk, akkor állítólag kevesebbet fogyasztunk... Majd most kiderül :))) ... Hetente egyszer kép is lesz ^^! Legalábbis remélem :) ... A projektet fél évesre tervezem egyébként, nyáron érne véget.
Drukkoljatok ^^! Picit most úgy érzem, hogy jó nagy fába vágtam a fejszém ...

Akinek van kedve, az nyugodtan csatlakozzon :) !!! Erősítsük egymást ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése